Subject: Teadmiseks. Riigivara Narva mnt 8 võõrandamisest
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 18 Feb 2025 09:27:04 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kaitseministeerium edastas rahandusministeeriumile 18.12.2024 teadmiseks
käskkirja nr 1-2/24/226, millega kinnitas Narva mnt 8 (Tallinn)
hoonestatud kinnistu võõrandamise avaliku enampakkumise tulemused.
Tegemist on kinnistuga, mis on seotud riigi eelarvestrateegia erisusega:

„Perioodiks 2023-2026 on Kaitseministeeriumile kehtestatud RES meetmena
tulude laekumise korralduse erisus, millega võib Kaitseministeerium tema
käsutuses olevate kinnistute müügist laekunud vahendite arvelt teha
kulutusi põhivara ja kaitseotstarbeliste varude soetuseks või taristu
rajamiseks.“

Anname teada et kinnistu sai ka ametlikult võõrandatud: notar toimus
04.02.2025 ja otsene valdus anti üle 13.02.2025.

Parimat

Alvar Pern

Riigivara valdkond

+372 5866 7360
 <https://www.rkik.ee/>
!

 <https://www.facebook.com/kaitseinvesteeringutekeskus> Facebook
 <https://www.instagram.com/rkik_inimesed/> Instagram

<https://www.linkedin.com/company/estonian-centre-for-defence-investment/>
LinkedIn
 <http://www.rkik.ee/> www.rkik.ee

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.